Afregningsbilaghold

Oprettelse af nyt bilag (eller login for at færdiggøre eksisterende)




De grundlæggende informationer på bilaget

Ét bilag omfatter altid ét hold... Se detaljer nederst vedr. samtidigt oprettelse af bilag til flere hold.
I bemærkninger anføres i detaljer om beløb er helt eller delvist indbetalt via hundeweb eller kontant etc.




Tilføj data sektioner vedr. deltagere og evt. udgifter

Der tilføjes de sektioner der er brug for ifht til den konkrete afregning




Eksempel på sektionerne

Herunder ses eksempel på et hold, hvor der har været deltagere, deltagere til rabatpris samt gratister. Endvidere har der været en "andre udgifter" post. Nederst ses hvordan data-sektionerne bliver beregnet.




Vedhæft eventuelle scanninger/foto

Vedhæft dokumentation for udgifter eller andre relevante foto/scanninger til dit bilag




Afslut (indsend til kassereren)

Når alt er udfyldt, vedhæftet og kontrolleret markerer du bilaget som klar-til-behandling. Kassereren orienteres automatisk om at der er et nyt bilag.




Hvis du har flere hold

Hvis du har flere hold, kan du med fordel oprette flere bilag samtidigt. Dine basis oplysninger deles automatisk mellem bilagene... og du skifter imellem de forskellige bilag ved at vælge fra dropdown-listen. Når et bilag meldes klar til behandling fjernes det automatisk fra dropdown-listen.